Menu

 

Przy zamówieniach powyżej 299 zł wysyłka przez wygodne InPost Paczkomaty 24/h GRATIS!

Zamawiasz na firmę?
Przy zakupach powyżej 1000zł wysyłka Kurierem GLS na terenie Polski 0zł !

Reklamacje i zwroty

Poniżej znajduje się opis procedur zwrotów, wymiany i reklamacji dla sklepu BEXA.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48.697077357 oraz mailowego sklep@bexa.pl

 

Zwrot towaru

1.Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy (zrezygnować z zakupionego produktu) w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z towarem. 

2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację e-mailem na adres kontakt@bexa.sklep.pl dotyczącą wykonania przysługującego prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a następnie skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który dołączany jest do każdego zamówienia, bądź pobrać go stąd formularz i uzupełnić.

3. W przypadku odstąpienia od umowy i odesłaniu produktu zwrot pieniędzy zostanie dokonany niezwłocznie i nie później niż ciągu 7 dni od daty otrzymania zwróconego produktu. 

4.Zwrot płatności zostaje dokonany poprzez przelew bankowy, chyba że wyraźnie klient zażyczy sobie inny sposób wykonania zwrotu pieniędzy.

5. Bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych produktów ponosi Klient (koszt dostawy).

Prosimy o niezwłoczne odesłanie zakupionych, nieuszkodzonych produktów na adres siedziby naszej firmy jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

ADRES DO ZWROTÓW:
SKLEP BEXA Grupa B.H.E. 
ul. M. Skłodowskiej-Curie 182a 
59-300 LUBIN

 

Wymiana towaru

1.Klientowi przysługuje prawo do wymiany produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania jeśli rozmiar został źle dobrany.

2.Aby wymiana mogła zostać zrealizowana Klient winien sprawdzić dostępność wymienianych produktów na stronie sklepu, a następnie skorzystać z formularza, który dołączany jest do każdego zamówienia, bądź pobrać go stąd formularz i uzupełnić.

3.W sytuacji, gdy Klient odeśle produkt, a wybrane nowe parametry produktu nie będą dostępne, Sprzedawca zwróci pieniądze za produkt na wskazane w formularzu konto bankowe.

4.Wymiana towaru jest realizowana niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym Towarem.

5. Bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych produktów ponosi Klient (koszt dostawy).

Prosimy o niezwłoczne odesłanie zakupionych, nieuszkodzonych produktów na adres siedziby naszej firmy jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

ADRES DO WYMIANY TOWARU:
SKLEP BEXA Grupa B.H.E. 
ul. M. Skłodowskiej-Curie 182a 
59-300 LUBIN

Proszę pamiętać, że zwracany do wymiany towar nie może nosić śladów użytkowania. 

 

Reklamacja towaru

1.Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym jest objęty gwarancją. Klient może zareklamować zakupiony w Sklepie Produkt jeśli przed upływem 2 lat od daty otrzymania stwierdzi, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem

2.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy korzystając z formularza  reklamacyjnego, który dołączany jest do każdego zamówienia, bądź pobrać go stąd formularz i uzupełnić.

3.W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.

4.Po uzupełnieniu formularza Klient winien odesłać produkt wraz z formularzem i dowodem zakupu na adres :

ADRES DO REKLAMACJI TOWARU:

SKLEP BEXA Grupa B.H.E. 
ul. M. Skłodowskiej-Curie 182a 
59-300 LUBIN

5.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym Towarem, ustosunkuje się do reklamacji i udzieli Klientowi odpowiedzi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl